Monday, February 26, 2007

Νέο Μαγαζάκι...

Την Τετάρτη αυτή (28/2) ξεκινάμε με τον Άρι εμφανίσεις στο bar MeMento, στην Παλαιών Πατρών, δίπλα στο επάνω Cardu... Προκειται για ένα μαγαζάκι μεγαλύτερο του Βυθού και θα τολμουσα να πω αρκετά πιο cozy..
Εσείς που θα τύχει να διαβάσετε αυτό το blogaki και δεν έχετε τίποτα καλύτερο να κάνετε αυτη την Τετάρτη περάστε απο εκεί μια βολτα.. Έχει καλή ατμόσφαιρα το μαγαζί, πιστευω θα είναι ωραία βραδιά.. Άλλωστε αυτό που κάνει αυτές τις βραδιές μοναδικές δεν είναι το live τόσο όσο η καλή παρέα και η καλή διάθεση του κόσμου να συμμετέχει.. Ελπίζω να μαζευτούμε πολλοί, είναι και μια καλή ευκαιρία να μαζευόμαστε αυτές οι εμφανίσεις..

See You There!
Live starts @ 22:00

7 comments:

dimHapi said...

θαφέρω κόσμο
θαμαστε μια αγοροπαρέα
ελπίζω να βρούμε να κάτσουμε
αν όλα πάν καλά
θα ειδοποιηθεί και κυνηγός ταλέντων
θέλω ποσοστά:)
take care αχιλλέα
εις το επανειδην

unpaiktable said...

Κι εγώ, κι εγώ θα έρθω με την ομάδα μου. Εγώ, τρεις παπαγάλοι και πέντε σπουργίτια! Καλή αρχή

unpaiktable said...

Ρε συ, είδα στον ύπνο μου ότι παίζατε μουσική στο γάμο της αδερφής μου! Και πως το σπίτι ήταν η βίλα των οργίων.. Eyes wide shut, και τα σχετικά. Άσε, τρελό το όνειρο..!

Achilles said...

@dimitrisHapi :
Pires apousia.... adikaiologiti pros to paron..:P

@unpaiktable:
Wish u were there, itan teleia file. ena pragmatiko orgio (me tin kali ennoia panta e?)

Anonymous said...

Kopse kati gia ton Dimitri, ton dikaiologhsa egw. Allwste esteile xairetismata :P

dimHapi said...

i just read the comment
δεν είχα pc
ακόμα και να πήρα απουσία τότε
αργότερα την αναπλήρωσα
keep on rocking βυθόmementoπαιδα

unpaiktable said...

Θα το κλείσουμε το "μαγαζί"; Τι λέει; :P